Translate

07 února 2021

Radost z maličkostí

Říká se, že si člověk má denně udělat alespoň maličkou radost a hned mu bude lépe na světě. Někdy mu ta  radost spadne přímo z nebe.

Jak známo, teď zrovna nemám a ani v minulých dnech jsem neměla veselé období. Když jsem tak po velkém větru uklízela sníh, padlo mi oko na něco neobvyklého. Bylo to takové maličké a zvláštní na tom bílém podkladu. Červená kulička uvězněná v béžové klícce. Větrem ošlehaný oranžový lampiónek mochyně židovské. Nikdy jsem mochyni v tomto stadiu neviděla. Úlovek jsem si odnesla domů, snad mi přinese štěstí...

Nevím, jestli mi zrovna sníh přinese štěstí, ten je nám starším spíš na obtíž i když na obrázku vypadá moc dobře, zvlášť s modrou oblohou v pozadí. Jenomže jste-li majitel nemovitosti, musíte se postarat o jeho úklid, což není zrovna příjemné a  navíc to na sněhu klouže a to už není vůbec dobré. Tak doufám, že tu zimu nějak přečkám ve zdraví a těším se na jaro a trošku tomu těšení pomáhám.


Snad se sluníčkem a jarem přijde už konečně něco lepšího, veselejšího. 











22 komentářů:

  1. Fukčarinka - Helenko,ten lampionek v krásném pouzdře je přímo skvost. Tak ať ti přinese štěstí ��Nyní nám právě prší a hned mrzne,to bude klouzačka,dávej na sebe pozor ��

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda,otazníky, měly to být čtyřlístky - Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, na tom sněhu to byl opravdu skvost. Bylo to jako nějaký šperk. Fotka to už tak nezachycuje.

      Vymazat
  3. Tak ta mochyně je přímo skvělá, je to šperk. Sněhu nám tady napadlo, odmetala jsem chodník, pod sněhem klouzavá vrstva. Mám ráda sníh, ale jen při pohledu z okna. Heli myslím na tebe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to hodně klouže. Nejlepší je sedět doma.

      Vymazat
  4. Taky jsem několikrát viděla lampionek v tomto stádiu. Léta jsem je měla na zahradě a najednou se jaksi vytratily. Jen sem tam nějaký ještě vyroste a když mám tři větvičky na zimu do vázy, tak jsem ráda.
    Nachumelilo nám. Líbí se mi bílá krajina, ale uklízení sněhu už o něco méně, vlastně o dost méně.
    Klidné dny, Heli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doma lampiónky nemám, ale mám dobrou kamarádku, která mi vždycky pár větví přenechá. U nás sice fest nachumelilo o víkendu, ale teď je z toho špinavá zmrzlá krusta. Samozřejmě v přírodě ne, ale okolo cest a ve městě je to hrůza.

      Vymazat
  5. Lampionky v tomto stádiu znám. Tak ať ti přinese ten tvůj štěstíčko.🍀🍀🍀
    Přeji příjemné zimní dníky. Opatruj se!🌞⛄

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, také jsem ještě nikdy neviděla mochyni v tomto stádiu. Je to zajímavý pozůstatek, kdy to oranžové se kamsi vytratilo. 👍
    Sníh u nás také napadl také. Ráda ho uklízím, je to práce, která mně baví a asi proto, že je za mnou vidět.
    Hyacinty jsou krásné. Já šla letos jaru naproti petrklíčem. A ač jsem se o něj starala, najednou začal uvadat a odešel, Včera jsem ho vyhodila do popelnice. Už je to podruhé, nějak to s těmi petrklíči neumím.
    Opatruj se. 💓🍀🌹

    OdpovědětVymazat
  7. Je to dobrá a hezká myšlenka, že člověk by si měl každý den nějak zpříjemnit aspoň maličkostí a potěší se na duši. Už z toho, že jsi pořídila hezké fotky a napsala pěkný článek máš určitě radost. Hyacint krásně kvete a mochyně je krásná. Jen pozor na počasí, venku to klouže, tak opatrně třeba při odklízení sněhu. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Je zvláštní, že se na sněhu objevila mochyně v tomto stavu a mimochodem je fakt nádherná. Určitě je to dobré znamení, které ti přináší štěstí a klid, který si určitě zasloužíš. MOc zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji. Ono u nás dost často fouká a jednou to přinese tabuli polykarbonátu o rozměrech cca 90x70, jindy takové maličké štěstíčko.

      Vymazat
  9. Milá Helenko, mochyni jsem v tom štěstíčkovém stadiu ještě neviděla, ale na Tvou úvodní myšlenku budu reagovat citátem J.W.Goethe " Měli bychom každý den slyšet aspoň malou písničku, přečíst dobrou báseň, vidět krásný obraz, a je-li to možné, promluvit několik rozumných slov".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Otavínko, má pravdu i J.W.Goethe. Navíc to nic nestojí a udělá to větší službu než třeba nový mobil... Děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  10. Takové skoro srdíčko pro štěstí.
    Tady je -10°C a pořád sněží.Je to moc pěkné z okna,ale už mohlo přestat.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, děkuji za tvoje návštěvy. Chtěla jsem navštívit tvůj blog, ale on není...Tak aspoň tak. měj se pěkně.

      Vymazat
  11. Ta mochyně je nádherná. Jako vzácná krajka.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...