Translate

05 dubna 2016

V přírodě to žije!

Jaro je konečně tady a já chci ukázat pár snímků z naší zahrady, která mi v posledních dnech dává pořádně zabrat. Stále doháníme nedodělky z loňska, ale jarní kytičky nezastaví ani plevel ani suchá tráva.


Přízemní mrazík nám ozdobil zeleň z pátku na sobotu, teď už máme v noci několik stupňů nad nulou.


Však jsem také měla obavy, jestli mi moje nové hyacinty přežijí, ale ano, ty vydrží hodně.


Vedle hyacintů se krásně daří řebčíkům královským.


Někdy se vyplatí nespěchat. Vloni na podzim jsme nestihli ořezat větve "zlatého deště" a on se nám odměnil takovou zlatou krásou.


Žlutá prostě k jaru patří


Máme doma takovou kouzelnou zeď. V její spáře nám každoročně vyroste nějaké překvapení, většinou to jsou prvosenky, ale někdy také maličké jehličnany, či jiné rostlinky. Jak se tam dostaly nevíme, snad vítr nebo ptáčci?


Fialky se nám letos nějak přemnožily. Teď je jejich čas a nádherně voní.


Dnes jsem objevila první letošní ještěrku, těch máme na zahradě každým rokem také několik.





Přestože chodím večer domů hodně polámaná a s obavami, jestli ráno vstanu, je to pro mne obrovský relax. No a ráno nakonec opravdu vstanu...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...