Translate

14 dubna 2016

Než se s nimi rozloučím




Veselou partičku na fotografii už mnozí z vás znají. Viděli jste ji u Květy na blogu nebo na vlastní oči na srazu Ženského klubu v Repechách, kam jsem ji, už jako svoje vlastnictví, přivezla ukázat. Tyto hračky háčkuje Květa a moc se jí to daří. Všechno na nich je dokonalé a pro dětičky bezpečné, příze, ze které jsou vyrobeny, výplň i ostatní komponenty (očíčka, čumáčky ap.). Když jsem viděla žabáka, věděla jsem, že ho nutně potřebuji, pak se objevili další, no a u mne skončilo šest kousků. Šest kousků pro šest vnoučat. Svoje "umístěnky" už mají a v neděli začne první obdarovávání. Věřím, že udělají velkou radost a mně se bude stýskat...

Květa jde tak trošku ve šlépějích své dcery Janky, která začala s háčkováním hraček už dříve. Doporučuji nahlédnout do jejího obchůdku.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...