Translate

03 dubna 2015

Velikonoční nitěná grafika

Před dvěma roky jsem absolvovla kurz nitěné grafiky. Vyučovala nás paní, která je velkým fandou této techniky a vytvořila už mnoho půvabných obrázků, přáníček, záložek do knih a pod. První kurz proběhl před Vánocemi a na svém blogu jsem svá "dílka" zveřejnila zde.
Tenkrát nám paní lektorka přinesla alba, kde kromě vánočních přáníček byla přáníčka s velikonoční a jarní tématikou. O pokračování kurzu byl velký zájem, ale ten se uskutečnil až letos.


Přáníčko je z dílny paní lektorky. Tento typ přáníček, na rozdíl od vánočních, je mnohem jednodušší a barevnější.


Nejdříve se podle předlohy připraví dírky a potom už se jenom protahuje a přetahuje...


Nemyslím, že bych této technice propadla, ale vždycky mne lákalo vyzkoušet něco nového.


Kuřátko a kytička zatím půjdou jako vzorky do šuplíku...









K Velikonocům se ještě vrátím, ale když se podívám z okna, tak mi to připomíná spíš Vánoce, po dvou letech tu máme opět Velikonoce na sněhu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...