Translate

04 dubna 2015

Veselé Velikonoce!




Když už nám to sluníčko moc nehřeje, tak ať jsme aspoň veselí! Dlouho jsem hledala vhodný obrázek, ale stále jsem nebyla spokojená. Nakonec jsem našla tuto fotku, která je pořízená právě před rokem na jednom výletě. Na kvetoucí stromy si asi budeme muset chvilku počkat, lespoň tady u nás. Včera ráno jsme byli zasypaní sněhem, který už naštěstí zůstal jenom na kopcích. Také jsem si vzpomněla na Velikonoce před dvěma lety, kdy u nás napadlo víc než půl metru sněhu, který se pak držel ještě týden.

Užijme si velikonoční svátky třeba u kamen, hlavně v pohodě a bez újmy na zdraví...Usmívající se





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...