Translate

28 února 2015

Háčkovaní ptáčci


Letos jsem se rozhodla přivolávat jaro háčkováním. Zkoušela jsem vhodný způsob tvoření pro mou bolavou ruku a objevila jsem u Blanky a potom ještě mnohokrát na internetu, tyto jednoduché ptáčky. Dvě kolečka částečně spojíte háčkováním, vložíte náplň, přiháčkujete ocásek, hlavičku, vyšijete oko a zobáček a je hotovo. Je možné připevnit očko pro zavěšení, třeba na větvičku.


Přišla jsem na to, že se dá ptáček také jednoduše napíchnout na špejli a máme pro změnu zápich.


Ze špejle můžeme ptáčka kdykoliv sundat, aniž by se nějak poškodil. Při háčkování jsem postupně přicházela na další obměny původního tělíčka. Možná, že ještě něco vyzkouším.
Jsou to takové "ptákoviny", které poslouží jako maličká pozornost, ale tvoření mi dělá radost, přestože ruka stále bolí a bude bolet, artróza na ruce se prý zatím nedá nijak léčit, tak ji musím nějak překonat!
Přiznám se, že od té doby, co jsem objevila Pinterest, hodně drahocenného času strávím prohlížením jeho stránek. Mnohé z vás na tom budete asi stejně, nemám pravdu?







Zítra už tu máme březen. U nás začínají jarní prázdniny. V pondělí si přivezu vnučky, takže bude veselo! Doufám, že si to užijeme ve zdravíUsmívající se . Vám všem přeji pohodový zbytek víkendu a v novém měsíci jenom to dobré!.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za kaštany na Hukvaldy

Opět nastal čas kvetoucích kaštanů a kde jinde si tu jedinečnou atmosféru u nás užít?   V hukvaldské oboře najdete klid, tedy měli byste naj...