Translate

11 února 2014

Pohádky pro dospělé


Venku to vypadá jako na jaře, ale nenechme se oklamat, zima stále vládne, večery jsou ještě dlouhé a je to ten správný čas na dobrou knihu. Já jsem si jich včera z knihovny přinesla opět velkou hromadu, samozřejmě výměnou za přečtené.


Po "Porodní bábě" jsem už dlouho pokukovala, měla původně tři díly, myslím, že už další přibyl. První díl jsem přelouskala jedním dechem. Je to částečně historický román se slavnými postavami té doby a částečně pohádka pro dospělé, napínavá od začátku až do konce.Usmívající se





Druhý díl je stejně napínavý, jako první a na přečtení čeká díl třetí. Jak říkám, pohádka pro dospělé, ale proč ne?




Do třetice chci představit jednu naši autorku, kterou jsem nedávno objevila.




Název knihy i ukázka působí na první pohled, jako červená knihovna, ale podle mne je to celkem dobrý román ze současnosti a doporučuji k přečtení. Od stejné autorky jsem četla ještě jednu knihu, také se mi líbila. Snad jsem někomu dala tip na příjemné čtení.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...