Translate

15 února 2014

Vracím se k drátku

Drátkovat jsem začala před čtyřmi lety, kdy jsem absolvovala asi tříhodinový kurz zdobení velikonočních vajec. Překonala jsem propíchané prsty, prasklá vejce a různé další nezdary. Pro drátkování jsem se tenkrát nadchla a hromada vajec se do Velikonoc kupila v ošatce. Potom už jako samouk jsem se pustila do zdobení sklenic a výroby zvonečků. Když se pořádala v naší obci výstava ručních prací místních tvořilek, tak jsem se nesměle přihlásila. Na konci výstavy, při rozebírání "exponátů", mě oslovilo pár lidiček, dokonce jsme si vyměnili svoje výrobky. Vloni se konala výstava opět, ale tam jsem už vystavovovala jinou techniku. Byla jsem udivená, když si na moje drátkování pořadatelky vzpomněly a prý ho na výstavě postrádaly. To potěší...
Letos jsem byla požádána členkami místního seniorklubu, abych jim techniku drátkování předvedla na jejich pravidelném setkání. Nepomohly žádné výmluvy, nakonec jsem svolila. Čeká mě to za čtrnáct dnů a mám z toho hrůzu. Nedalo se nic dělat, musela jsem oprášit "vercajk" a začít trénovat a opakovat.



Drátkováním se v poslední době moc nezabývám, naposledy jsem drátkovala zvonečky, jako dárky k Vánocům, ty mi celkem jdou, ale tady musím vyfouknout vajíčka, což nenávidím, vajíčka kloužou a praskají a moje artrotické prsty a chabý zrak, mi dovolují pracovat jenom při denním světle a pomalu.


První výsledky. Když už se člověk do něčeho pustí a daří se, tak má i radost. No, uvidíme, snad to nějak zvládnu a každopádně dám vědět, jak to všechno dopadlo.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...