Translate

06 února 2014

O všem možném

Přesně tak, o všem možném je tento článek. Původně jsem měla v úmyslu napsat článek o našem výletu do zasněžených hor. Pak mi ale najednou rozkvetl po roční přestávce amarylis. Mám obrovskou radost a chci se s vámi o ni podělit.







Stejných kytiček jsem měla více, ale po loňském letnění mi zbyla jenom tato.



Narozeninový "babiččin dort" jsem pekla už koncem ledna. Správně se mělo slavit až teď, na Hromnice. Nejstarší vnučka měla 11 let. Jenže jsme měli ještě jednu oslavu, pekla jsem tedy dorty dva a slavilo se najednou. Vždycky se ale něco semele. Tentokrát mne hodně pozlobila zdobička, tady zdobení ještě vyšlo, ale s druhým dortem se nechlubím. Ještě, že chuťově dopadlo všechno dle očekávání.



Když jsme u toho mlsání, mám ještě jeden příspěvek. Po dlouhé pauze jsem oprášila muffinovou formu a upekla jsem muffiny podle Ivy. Trošku jsem si je přetvořila k obrazu svému a místo mascarpone, či tvarohu jsem použila jako náplň svoji domácí Lučinu a místo kousku broskve povidla.




Od září, kdy jsem obdržela darem kvásek, který stále žije, peču spíše chleba a svoje konání stále zdokonaluji. Už jsem si pořídila dokonce ošatku na kynutí.



Teď z jiného soudku. To je malá ukázka zasněžených Beskyd z minulého čtvrtka ( 30.1. 2014 ). Já jsem ani nedýchala, když jsme tou bílou krásou s holkami procházely. Hned druhý den už to vypadalo jinak.


Tato fotka není z loňského jara, kvetoucí strom jsem vyfotila dne 14.1.2014! Taková je letošní zima. Kdo ví, co nás čeká na jaře?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...