Translate

18 dubna 2013

Obrázky z výstavy

Minulý týden jsem slíbila, že ukážu pár fotek z výstavy ručních prací, která u nás o minulém víkendu proběhla. Měla jsem tam také svoje výrobky s křížkovou výšivkou a několik košíků z pedigu.
Výstavu pořádal místní seniorklub, který vyzval občany všech věkových kategorií, kteří něco tvoří, aby se nestyděli a přišli svoje výrobky ukázat. Stejná výstava se pořádala už přede dvěma roky a přes stísněné prostory a časové omezení, měla velký úspěch. Psala jsem o ní zde, zde a tady. Po předešlé zkušenosti se nasbíralo opět mnoho krásných věcí. Je jasné, že žen - tvořilek byla převaha, ale našlo se i několik mužů, většinou modelářů, kteří ukázali svoji šikovnost zase v něčem jiném.



Tento stoleček celý patřil jedné mladé rodince, kde maminka se dvěma dětmi předvedla široký záběr různých technik


Tady je jedna z nich, jmenuje se TEA BAG, pro neznalé je to skládání upravených čajových sáčků do různých obrazců, dá se využít jako obrázek, k dekorování různých předmětů


Ještě jednou čajové sáčky, tentokrát jako přáníčka, ta vytvořila moje kamarádka Hela, o které jsem na svém blogu už několikrát psala. Hela je mistr v pletení z papírových ruliček a přesto, že není z naší vesnice, přemluvila jsem ji, aby u nás i ona předvedla svoje tvoření.


Tyto dvě její figurky měly mimořádný úspěch, i ony jsou pleteny z papírových ruliček, musím podotknout, že autorce velmi pomáhá její manžel, takže se jedná vlastně o kolektivní práci


Malování na porcelán, či keramiku, to už je zase jiná autorka


Výšivka



Paličkovanou krajku vystavovalo hned několik autorek. V zásobě mám ještě pár fotek s překrásnými motivy.


Vánoční háčkování


Velikonoční vajíčka


Korálkování


Pletení z pedigu, ale ne moje


Snacha Romana předváděla svoje frivolitky, tady je její pracovní stůl a "nářadí". Její frivolitkové poklady najdete zde.
Mám ještě pár fotek dalších skvělých výrobků, nejsou moc kvalitní, ale pokud je dám nějak dohromady, určitě se s nimi ještě pochlubím.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...