Translate

07 dubna 2013

Jakpak je dnes u nás doma?

Momentálně je u nás doma klid. Před pár hodinami jsem odevzdala dvě starší vnučky jejich rodičům. Holky u nás po dlouhé době prožily víkend a to hned od pátku odpoledne, takže bylo stále co dělat.
V pátek dopoledne jsme s kamarádkami vyrazily do přírody na naši další polární výpravu. Nevěříte? Věřte!


Ano, fotka je skutečně pořízená v pátek 5.4. 2013, pár kilometrů od mého bydliště.


Tak to u nás vypadá i dnes. Když sluníčko trošku vyleze, dá se to vydržet, ale ono je většinou stále schované, proto ten sníh netaje. Už se na to nemůžu dívat, tak jsem podnikla pár rázných kroků. Koupila jsem si mnoho pytlíků kytičkových a zeleninových semínek. Jenom nevím, jestli je budu mít kam zasítUsmívající se. Také jsem v OBI koupila dva kastlíky převislých muškátů a 19,- Kč V každém kastlíku je 10 rostlinek. Pravda, trošku zažloutlých, ale jinak silných. No nekup to! Však já je dám do pořádku!


Možná, že si někdo vzpomene na mého loňského chlupatého zeleného travního mužíka, kterého jsem vloni na Velikonoce dostala darem a dochovala jsem ho až do suchého stáří, vlastně mám ho doposud. Letos jsem se rozhodla, že mu dělám kolegu. Chce to starou punčochu, kousek nitě, dvě očička, hlínu a travní semeno. A pak už jenom zalévat a kropit. Do týdne mi vyrostl úplný chlupáč


Brzy budeme stříhat, jeden chloupek vyrostl i z nosu...


Kdyby někdo dostal chuť, je tu meruňkový koláč s drobenkou. Sladké moc nepeču, mám doma diabetika a pro jednoho to nemá cenu, to jenom když přijde návštěva...




Přeji všem krásný nový týden hlavně hodně sluníčka a trošku toho teplíčka, už žádnou bílou barvu !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...