Translate

12 dubna 2013

Něco málo z vlastní dílny





Nejdřív musím říct, že sluníčko včera a dnes vykonalo své. Zatímco včera jsem holýma rukama odstraňovala sníh z jarních kytiček, dnes už ho sluníčko téměř všechen zlikvidovalo. Poprvé jsem letos zažila ten nádherný pocit z úřadujícího jara. Snad to tak už konečně vydrží.
Omlouvám se za to malé odbočení, ale musela jsemse o ty své jarní pocity s někým podělit.



O víkendu u nás proběhne výstava rukodělných prací šikovných spoluobčanů, kde přispěji i já s troškou do mlýna. Konečně jsem se přinutila vzít do ruky svoje polotovaty a dokončit dílo. Dokončování, to je moje slabá stránka. Tak vznikla další srdíčka, která jsem opatřila výplní a přidala trošku loňské sušené levandule, ať jim to tam voní!


To je celá křížková kolekce, něco je nové, něco jsem tady už ukázala, jako polotovar. Spolu s křížkovou výšivkou vystavuji pár věciček z pedigu, ale ty jsem už nestačila vyfotit.
Na výstavu se jdu podívat v sobotu, beru sebou foťák a určitě se s vámi podělím o krásné zážitky a inspiraci.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...