Translate

11 března 2013

Trošku jarně, trošku velikonočně

Během posledního měsíce jsem upletla pár dalších zbytečnůstek z pedigu, všechny jsou laděny do jara


Věnečky jsou univerzální, tento věneček jsem pletla na Vánoce, stačí vyměnit ozdobu


Tento je nový, možná, že stužky vyměním za něco jiného, uvidíme...


Když jsem pletla košík - vajíčko, uvažovala jsem, co s ním po Velikonocích


Zrovna bylo Anežky a já jsem měla koupenou malou panenku, jenže Anežka má sestřičku Markétku, které by to bylo líto. Upletla jsem tedy ještě jedno vajíčko, dokoupila ještě jednu panenku a ušila peřinky. Oblečení panenek už je na mamince.


Posledním výrobkem je dekorační klobouk, který také ještě dostane nějakou výzdobu


Růže v pozadí jsou pravé


Pantoflíček je od syna




Přeji všem krásný nový týden, sluníčka bude asi pomálu, ale my to přežijeme, pak už určitě to jaro přijde, příští týden ve čtvrtek!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...