Translate

20 března 2013

Recyklace

V posledním vydání kreativního časopisu "Ona ví" jsem objevila úžasné zdobení z těch nejdostupnějších materiálů, které se v domácnosti najdou.


Poznáte, o čem je řeč? Jsou to obaly od vajíček, roličky od toaletního papíru a papírových utěrek. Protože jsem měla k dispozici dva neozdobené věnečky a dekorativní klobouk, obojí z nedávného pedigového pletení, využila jsem této příležitosti a pustila se do díla. O víkendu mi pilně pomáhala vnučka Natálka, její věneček je ten vlevo. Původně jsme chtěly kytičky barvit, ale nakonec jsme se rozhodly ponechat původní vzhled papíru. V podstatě každá kytka je originál, nic není okopírované. Obaly od vajec mají různé odstíny a různé tvarování a prohýbání, s každým střihnutím jsme objevily nový tvar a strašně nás to bavilo. Použily jsme lepidlo Herkules, u některých kytek tavnou pistoli a tu také k přilepení na korpusy. Nejdřív jsem měla strach že si pedig zničím, ale zjistila jsem, že se zdobení dá bez následků odlepit.


Byla to taková rychlovka, proto zdobení není moc dokonalé, pokud se k této technice někdy vrátím, dám si více záležet.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...