Translate

17 března 2013

Letos a vloni

Nevím, jak kde, ale u nás je stále sníh a mrzne. Nedalo mi to a prolistovala jsem svůj archív a co jsem objevila? Že vloni v tyto dny bylo nádherné počasí, kytičky kvetly a tráva se začínala zelenat.


Porovnejte sami


A teď ty kytičky


Lýkovec v plném květu i s motýlem


Lýkovec nesměle pučící se sněhem


Bledule


Bledule letošní


Ještě jedny





To jenom tak, aby řeč nestála, stále nestíhám. O víkendu jsem měla po dlouhé době doma nejstarší vnučku, bylo veselo, četly jsme knížky a něco pěkného jsme vyráběly. Co to bylo, s tím se pochlubím příště. Snad se mi konečně podaří napsat více článků a věnovat více času oblíbeným blogům.
Přeji všem pěkný nový týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...