Translate

18 března 2012

Nádherný víkend


Nadpis mluví za všechno. Nevím, jak kdo, ale já jsem těm předpovědím na tento víkend moc nevěřila a také mne to počasí dost zaskočilo. V pátek jsem ještě oblékala zimní bundu a boty a dnes krátký rukáv. Měla jsem po dlouhé době na návštěvě nejstarší vnučku a to sluníčko jsme si nádherně užily. V sobotu jsme trošku čistily zahradu a ona se nám pěkně, i když zatím skromně, odměnila.


Jediný keříček krokusů, bude jich ještě víc


Náš lýkovec - nezmar, kvete v zimě i na jaře. Vidíte motýla? Chtěla jsem ho vyfotit lépe, ale někdo mi ho vyplašil


A ještě trošku bledulí...


Tento snímek je už z dnešního dne, kdy jsme vyrazily do přírody



Nečekala jsem nějaké zvláštní objevy, ale když se člověk dívá, tak najde něco pěkného i bez zeleně


Vnučka nám přes zimu vyrostla, ale tyto velikány nedohoní


Ještě trošku vody


Konečně jsme něco objevily, z dálky jsem myslela, že je to blatouch nebo orsej, ale je to talovín, který jsem ve volné přírodě nikdy neviděla





Cestou jsme potkaly dva zajíce, nádherně jsme si zablátily boty, sluníčko nás trošku připeklo po tvářích a já jsem si v batohu dovlekla dva velké placáky do zahrady ( to je moje úchylka Usmívající se ).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...