Translate

24 března 2012

Jarní sesterská výměna a jiné

Zaregistrovala jsem, že na rukodělných blozích prpoběhla nebo ještě probíhá "Jarní výměna". To znamená, že si šikulky dle určitých pravidel mezi sebou vyměňují svoje výrobky a dělají si tak radost.
Já jsem se této akce nezúčastnila, ale s Květou jsme si udělaly svoji malou soukromou jarní výměnu, když jsem před třemi týdny navštívila po dlouhé době svoje rodné město na Hané


Květa se už delší dobu věnuje háčkování a já jsem si u ní objednala tento tzv. kulaťáček, je to taková taštička - kapsička na zavěšení


Kulaťáček jsem vyměnila za sadu nevánočních drátkovaných zvonečků, které už Květa ukázala hned po mé návštěvě. Ale moje sestra byla tak velkorysá a přidala mi navrch háčkované kytičky...Usmívající se


A jak jsem tak kombinovala a přemísťovala, vytvořila jsem takovýto obrázek, ale kytička jako brož se také pěkně vyjímá...




A když jsem u toho mého rodného kraje, musím se ještě s něčím pochlubit :




Tento diplom jsem úplně nečekaně obdržela od Janky, ani jsem nevěděla, že se účastním soutěže.Je jasné, že jsem měla velkou radost...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...