Translate

09 března 2012

Křížkové srdíčkování II

Právě jsem dokončila další zbytečnost z křížků. Po předloze jem pokukovala již vloni v časopise "Ona ví". Původně jsem si myslela, že srdíčko opět naplním loňskou levandulí, ale jako náplň jsem nakonec použila molitanovou drť. To jsem si ale dala! Drť se lepila na všechno kolem, včetně oblečení a koberce...


Nakonec jsem srdíčko dokončila, vyfotila a pustila se do úklidu té nešťastné náplně, příště použiji určitě něco jiného


Jsem ráda, že jsem svoje dílo vůbec dokončila. Nedodělky, to je moje ! Asi bych se měla zabývat nějakou velikonoční tématikou. Někde jsem viděla vzorek na pěknou křížkovanou slepičku. Slepice a vajíčka, to je aktuální téma...Usmívající seUsmívající se
Pokud budu tak pilná jako dnes, mám v zásobě ještě jeden díl "Srdíčkování" jenom to zkompletovat. Jsou to sice zbytečnosti, ale já při tom vyšívání nádherně relaxuji. Co tomu říkají oči, to už jejiná věc.

Přeji všem pohodový víkend !



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...