Translate

13 července 2011

Růžové království

Včera jsme navštívili jedno zahradnictví, které se zabývá pouze pěstováním a prodejem růží. V létě, když růže kvetou, pořádají po několik dnů prohlídku polí, na kterých růže pěstují. Zájemci vyfasují tužku a papír, pečlivě si zapíší název růží, o které mají zájem a s paní zahradnicí sepíší objednávku. Prodej růží se uskuteční začátkem října. Odtud pochází moje nejoblíbenější růže Helenka, kterých tam měli opět pořádný řádek.
Tentokrát jsem udělala změnu a objednala si LIDKU
Také tuto jsme objednali, mám to zmapované foťákem, je to výhoda, do října se lehko zapomene ..
Ještě jsme objednali několik keříků
Kochejte se se mnou
Růže byly vzorně obdělané, nikde žádný plevel, žádný škůdce, žádná nemoc, jen odkvetlé květy
Nejraději bych zachytila všechnu tu krásu, ale nešlo to, bylo jí tam příliš mnoho
Tak ještě naposledy


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...