Translate

21 července 2011

Prázdninové čtení

Když jsem se chystala na cestu po Itálii, zašla jsem do knihovny, abych si vypůjčila nějakého knižního průvodce, ať jsem trošku v obraze. Náhodou jsem tam narazila na tuto knihu.


Protože jsem ji už před pár lety četla, zaradovala jsem se, to bylo to pravé čtení na dovolenou. Tato kniha vznikla koncem šedesátých let minulého století a líčí cestu autorky, už jako babičky, se svou rodinou po Evropě v dostupném českém automobilu, plném konzerv, zablácených spacáků a chudobnou pokladnou, vstříc velkým dobrodružstvím. Kniha je plná humoru a i když od jejího prvního vydání uplynulo přes čtyřicet let, je stále aktuální. První vydání bylo v roce 1969, potom až v roce 1993. Čtenář už bude vědět proč.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...