Translate

05 května 2021

Něco z korálků

 

Nedávno jsem probrala svoje šuplíková díla a pokusila se alespoň něco dokončit. Je to náhrdelník a náramek. Technika je velmi jednoduchá, při použití různých tvarů korálků nebo jejich počtu vznikne vždycky originál.




Uzávěry jsou magnety. Při spojení obou kousků vznikne dlouhý náhrdelník. Jenom škoda, že moje dokončené dílo musí znovu do šuplíku a počkat na lepší příležitost. K teplákům se moc nehodí...





Mějte se pěkně a užívejte si rozkvetlého jara.



21 komentářů:

  1. Heli, souprava je pěkná, dobře jsi sladidla barvy korálků. Já miluji náramky, klidně i k teplákům ����Měj se pěkně ��U nás momentálně prší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, díky za pochvalu. Asi to k těm teplákům zkusím...

      Vymazat
  2. Heli, musíš mi dát nějaký kurz a naučit mě to. Korálků mám hafol, tak až přijedeš na delší dobu, bude školení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květo, kurz ti klidně dám, ráda bych přijela, ale já už vlakem ani neumím jezdit. Autobusem, to jo, to jezdím skoro každý den. Těším se.

      Vymazat
  3. Heli, to je paráda. 👍👍👍 Krásně sladěné barvy.
    Já dostala ve čtvrtek od své spolužačky, která je také přes korálky, dva náhrdelníky a dva náramky za sazenice 🍎.
    Prý až půjdeme zase do divadla.
    Měj hezké dny 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, díky za pochvalu. Už ani nevěřím, že se někdy do divadla podívám. Mám z loňska 4 zaplacená představení. Uvidíme, jestli se dočkáme...

      Vymazat
  4. Heli, jsi opravdu šikovná a manuálně zručná. Je to velmi vkusné, ale počítám, že také náročné na oči, což mě v současné době hned napadne. Ať se dílo daří! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky za pochvalu. Znám mnohem šikovnější a zručnější tvořilky. Já jsem pomalá, dlouho mi trvá, než něco pochopím a nesmí nade mnou někdo stát. No a oči, ty trpí. Se zrakem to není žádná sláva. Ale jinak mne to těší a tak si dělám radost.

      Vymazat
  5. Heli, náhrdelník se Ti moc povedl, je to krásná kombinace barev. Možná se po Tobě budu "opičit" :-)
    Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, s těmi tvými se nemůžu vůbec měřit. Klidně se opič. Tady vznikne vždycky originál. Příští týden oslavíme ty naše vnoučky - "dvojčata". Utíká to.

      Vymazat
  6. Helenko zavítala jsem na Tvůj blog a taková paráda tady na mě vykoukla. Líbí se mi jemné barvy na soupravě a zapínání na magnet je moc šikovné. Tak ať to brzy využije...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, díky za návštěvu i za pochvalu. Byla jsem se kouknout na tvém blogu a přijdu zase.

      Vymazat
  7. Omlouvám se za překlep - mělo být Tak ať se to brzy využije...

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že se ten náhrdelník hodí ke všemu. Moc pěkná práce.

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko, jsi šikulka !!! Náhrdelník s náramkem jsou parádní a velmi se mi líbí i barevná kombinace.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko,také jsem touto technikou zhotovovala šperky,nevím zda bych ji ještě zvládla. Ty tvé jsou moc krásné,jsi šikulka. Já dá se říct již nic netvořím,mám problémy s prstíky. Jeden lék pomůže,druhý škodí. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já mám také problémy s prstíky i s očima. Lepší už to asi nebude, ale snažím se to překonat, až už to nepůjde, nechám toho. Krásný májový víkend přeji.

      Vymazat
  11. Heli, to je moc pěkné dílko, ale k teplákům je ho fakt škoda. Počkej si na lepší příležitost, určitě přijde.

    OdpovědětVymazat
  12. Smekám, tohle korálkování je nad moje síly. Máš můj obdiv, povedl se ti nádherný kousek

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...