Translate

25 prosince 2020

Vánočně

 



Konečně jsem se dostala k počítači, abych vám popřála a také abych navázala na svůj předešlý článek. Svoje dvě předsevzetí jsem sice splnila, ale čas jsem doháněla jinde. Je to se mnou marné. Přes to všechno si Vánoc užívám, jak se dá. Štědrý den proběhl v klidu  Salát i kapr chutnal výtečně. Dnes jsme absolvovali  příjemnou návštěvu u jednoho syna, druhý syn s rodinou přijde zítra, třetí je hodně daleko, tam nás spojil telefon. Už jsem zhlédla pár tradičních vánočních filmů, včetně dokumentu o obnově Jurkovičova Libušína a těším se na další. Co také dělat, když nám venku už třetí den prší? Momentálně to vypadá, že déšť přejde ve sníh. Ještě před Vánocemi se mi podařilo donést z knihovny pěknou hromádku knížek. Nudit se určitě nebudu. Zásoby máme, zákaz vycházení už můžeme s klidným srdcem dodržet. To jenom tak...

Užijte si volné dny v klidu a opatrujte se.






7 komentářů:

  1. Tak sestro, hezky si užívejte svátky, hlavně se opatrujte. Až ta hrůza skončí, tak se snad uvidíme. Mějte se tam všichni fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Užívej si s knížkami. Hezký zbytek svátků a báječný vstup do roku brambory.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné sváteční dny přeje Janka

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko,pohodu s knížkou máme i my. Návštěvy proběhly tradičně na Štědrý den dopoledne a nyní čekáme už jen na Fukčarinka ��

    OdpovědětVymazat
  5. Letošní Vánoce mi připadly hodně smutné.Kluky s rodinami jsem viděla jen přes telefon(to je dobrý výmysl).Dcera zaběhla na chvilku(udělala si testy)
    Přeji krásné dny do konce roku.
    Dobré zdraví v roce 2021.

    OdpovědětVymazat
  6. Heli, přeji ti krásný a pohodový vánoční čas.🎄🔔

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že přes tu divnou dobu, která teď tady je, Vánoce proběhly ve většině případů v pohodě.
    Hezkou už povánoční neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...