Translate

14 prosince 2020

Korálkové vánoční tvoření

 

Každým rokem připravuji drobné vánoční dárečky pro své kamarády a blízké. V minulých letech, kdy jsem propadla drátkování,  to byly zvonečky z drátku, letos jsem se zaměřila čistě na korálky ( někde je i drátek ). Jak už jsem tady dříve psala, navštěvovala jsem kurzy korálkování, ty jsme však museli kvůli pandemii přerušit. Protože náš kurz byl plný nadšenců, včetně lektorky - "paní Korálkové", přešli jsme podle školáků na distanční výuku.😊Je to sice náročnější, člověk musí více namáhat mozek, ale jde to.

A tak jsem vytvořila podle návodu tuto armádu andělíčků, těch prý není nikdy dost.

Potom ještě tyto z jiného soudku.

Několik hvězdiček, všechny jsou vyrobeny podle jednoho vzoru jednoduchou technikou - korálky a drátek.

U baněk byly použity korálky, jehla a nit.

Zbývá už jenom opatrně zabalit a předat. Protože mám kamarády také tady na blogu a to už jedenáct let, chci udělat radost i někomu z vás. Ve čtvrtek večer sáhnu do klobouku a tomu vyvolenému přijde, snad do Vánoc, domů malé překvapení.





Mějte se pěkně a opatrujte se.

9 komentářů:

  1. Korálkové ozdoby se ti moc povedly, andělíčci jsou úžasní. Mám kamarádku a její manžel korálkování propadl před několika lety, takže korálkových ozdob mám dostatek. Dokonce udělal z korálků i betlém, který byl asi před dvěma lety vystaven v jednom pražském kostele. Ona má raději mužské práce, vrtačka a třeba bruska ji cizí nejsou ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  2. No, to je úžasné! Smekám a gratuluji k Tvému umu.Andělíčci mohou být různí a pomáhají všichni. Přeji pohodový advent a stálou inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  3. Heli, já Tě obdivuju, jak jsi šikovná. Je to parádní. Moc se mi líbí ti andělíčci a všechno je takové jemné. No, já bych to s těma mýma rukama už nesvedla. Nehledě na to, že bych v dnešní situaci nenašla ani čas na jakoukoli tvorbu... Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Heli, korálkové výrobky na vánoční výzdobu máš nádherné, tak jako jsi vždycky měla nádherné i ty drátované. Já na stromeček používám háčkované vločky, takže korálkuji spíš dárečky:-) Měj se krásně!
    Milena

    OdpovědětVymazat
  5. Anjelé jsou opravu velmi vydaření.

    OdpovědětVymazat
  6. helenko ozdoby na stromeček máš parádní,jen já mám smůlu,že po operaci očí už na korálky nevidím,nevadí,hlavně že mohu,číst,pomalu štrikovat,ale v dnešní době mě tak nějak moc nic nebaví....HELENKO KRÁSNÉ SVÁTKY.PA MILUŠ

    OdpovědětVymazat
  7. Heli ty jsi šikulka. Ozdoby jsou krásné, přeji Ti krásné Vánoce a do nového roku pevné zdraví.

    OdpovědětVymazat
  8. Fukčarinka; Helenko,máš můj obdiv,ozdobily jedna radost.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...