Translate

21 prosince 2020

Předvánočně

 

Letos tak, jako každý rok, jsem si říkala a říkám, že chci Vánoce v klidu, míru a beze spěchu. Nevím, asi je to dáno z vyšších míst, nevěřím. Roky to vždycky dopadne stejně ať dělám, co dělám, vždycky skončím s "jazykem na vestě" a to jsme už jenom dva. Kdysi nás bylo 5 + 2. Asi bylo víc pomocníků. Navíc jsem zarputilý Rak, který ctí tradice, což je velká brzda  pro ostatní.

Takže : Kapry máme, stromek máme, suroviny na salát máme, jmelí máme, Na cukroví se pracuje-viz. foto. Na úklidu se pracuje v mezičase, na dárky mám ještě 2 dny, snad je dám včas dohromady. 

V plánu mám dvě změny:

1/ Strojit stromek už 23. prosince. 

2/ Napéct o několik druhů cukroví méně.

Po Vánocích napíšu, jestli jsem svoje předsevzetí uskutečnila....

V minulém článku jsem slíbila, že vylosuji jeden komentář a vylosovanému pošlu maličký vánoční balíček pro štěstí. K losování jsem se dostala o něco později než jsem uvedla, snad balíček  Mileně dojde včas. Už je na cestě.



Přeji vám klidný čas předvánoční, užijte si ho ve zdraví, beze stresu a spěchu.







8 komentářů:

  1. Stromeček jsme ozdobili už včera, připraveno celkem mám, ještě zabalit dárečky. Hezké dny ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, hlavně brzdi, nepřeháněj. Co nestihneš, uděláš - úklid později.Tož jsem zvědavá zda dodržíš předsevzetí.
    Stromek mám ustrojený už pár dní, výhoda umělého. Cukroví tři druhy - notně manžel ujídá, Vánočky - bochánky předvánočně upečené a také snězené, údajně manžel čtrvtku odkrojil a dal do mrazáku na potozději. ☺ Kapr bude zítra, dárky - obálky čekají, částečně rozdané. pro manžela mám víno a exluzivní bonboniéru hořkých čokolád. Víc neřeším, tož tak,hlavně zdraví a pohoda. ☺
    Mileně gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  3. Štěstí a lásku, radost a něhu, ať Tobě přinese vánoční sen a hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak krásný dáreček dorazil včas, bylo to velmi milé překvapení:-) Moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem upekla opravdu o hodně méně cukroví.Jen ty druhy,které máme my dva rádi.Taky chceme dne zdobit stromeček.Mám naložené rozinky v rumíku-těším se,jak mi vyjde vánočka ☺
    Přeji klidné a pěkné svátky vánoční ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Heli, zdravím a děkuji za přáníčko. Jsem ve skluzu, co se dalo jsem ošidila, napečeno mám, ale stejně nikdo nepřijede. Ještě zavolám !

    OdpovědětVymazat
  7. Heli, hezké Vánoce Tobě i Tvým blízkým.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný zbytek dvacítkového roku vinšuji.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...