Translate

02 září 2020

Bábovka z jablíček

Posledně jsem se zmínila, kolik se nám letos urodilo jablek. Sklízeli jsme zatím jenom ty letní. Hodně se rozdalo, hodně se peklo, většinou štrůdly. Mám hodně receptů na koláče s jablky, těším se až upeču hraběnčiny řezy, ale ty budou až ze zimních jablek. Nedávno jsem našla v časopise Rozmarýna 10/2018 recept na bábovku z jablíček, kterou jsem letos upekla. Byla moc dobrá.


Takto by měla bábovka vypadat, kdybych ji potřela medem.

Já jsem ji jenom posypala cukrem a stačilo to.

Měla jsem ale menší formu, tak jsem zbytek těsta  upekla v malé bábovičce. Prasklinka mi vnukla nápad přidat pár hřebíčků a vytvořit sluníčko.


Moje astry. Znamenají pro mne konec léta. Toto období mám moc ráda, spolu se všemi dalšími kytičkami, dýněmi, jablíčky, jeřabinami atd. 

Mějte se pěkně a užívejte si sluníčka a překrásných barev kolem nás...










9 komentářů:

  1. Jablkovou bábovku jsem ještě nepekla, ale dělám podobný moučník na pekáč.
    Astry a jak se začne zabarvovat rozchodník je to jasné- podzim se blíží.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Heli, bábovku vyzkouším. Já dělám zase jablkovo-ořechovou bábovku, mám ji na stránkách, je výborná.
    Astry máš nádherné:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je čas jablek a tak se hodí každý recept. Rozhodně vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, bábovkovou formu jsem věnovala dceři a od té doby dělám vše na plech. Receptík na obdobnou dobrotu mám,prý je lepší postrouhat jablíčka na jemno, ale většinou strouhám na hrubo, přidám skořici. Každopádně bábovka voní až sem.Sluníčková je na 1***,astry nádherné.☺

    OdpovědětVymazat
  5. Jé! Vypadá jako rozježený smajlík!

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, to se mi moc líbí. Zatím peču z jablíček jen samé štrůdly, tak alespoň bude změna. Díky za tip!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, bábovka vypadá moc dobře.
    Astry jsou krásné. Ty barvy! ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji vám za vaše milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  9. Budu ji muset velice nutně vyzkoušet :-) ...takovou na ni mám chuť :-)

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...