Translate

14 září 2020

Babí léto

 


Minulý týden jsme si vyšly s kamarádkami trošku za humna. Moc jsem o to stála. Zahrada je sice také kus přírody, ale kopečky a les, to je něco jiného.


Bylo nádherné počasí, krásná viditelnost, prostě pohádka! Pohled na beskydský Ondřejník, zasažený kůrovcovou kalamitou.


Kaplička Sv. Máří Magdalény na rozhraní katastrů Kozlovice a Kunčice pod Ondřejníkem, naše časté zastavení.

Milovníky švestiček asi zklamu, toto je planá trnka, hodně trpká, k podzimu ale patří, je velmi fotogenická.

Šípek se už také pěkně červená.

K celkové pohodě přispívají chalupy a chaloupky, které po cestě potkáváme, různě "vyšperkované", s hrníčky na plotě, různými hliněnými postavičkami, ale především s pečlivě upravenými zahrádkami.


Někdy to může být i LUT (lidová umělecká tvořivost).👍 Ta naše popelnice by už také něco podobného potřebovala.


Ještě poslední pohled na Beskydy.


Prý Češi nechodí nikdy z lesa s prázdnou. Hřiby nebyly, tak alespoň materiál na podzimní dekoraci.








Užívejte si podzimního sluníčka a opatrujte se!








11 komentářů:

  1. Paráda!!! Také jsem si řekla, že mě zahrada na chvíli oželí a s kamarádkami vyrazím alespoň na dva výlety do okolí a do lesa. Příroda je nyní nádherná a teploučko k tomu. Proč toho nevyužít, žeeee???

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem vyrazila do lesa na houby, ale čtyři babky, to byl celý můj úlovek. Na podzimní dekoraci jsem v tom horku ani nepomyslela, tak příště. Pěkné fotky, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ta popelnice, je taková hezky veselá.

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko,to jste měli krásný výlet. My také vyjíždíme do Beskyd.Moc zdravím a také chválím za krásné foto,mám ráda ty domečky a chatičky - Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda takové malé výlety a tento čas je na ně jako dělaný . Je krásná viditelnost do krajiny. Člověk si krásně pročistí hlavu.
    Taky nikdy nejdu s prázdnou :-).
    Měj se hezky, Heli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko máš to tady hezké,taky mě zaujala popelnice,namalovala bych všechny u nás a hlavně dala pěstí do nosu tomu feťákovi,co u kontejnerů vylil z popelnice veškerý použitý olej,u zahrádek máme kluziště...

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za milé komentáře. Zlobí mne počítač, tak honem, než se mi zase vypne.

    OdpovědětVymazat
  8. Heli, nejsem závistivá, ale tvoje vandrování přírodou ti opravdu závidím. Já už to asi nedoženu a na blogu nemám ani co ukázat. Ale když už se nám to povedlo, dostat se až sem, tak to zkusím napravit, uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný výlet a ta modrá obloha je okouzlující. Jenom ten pohled na lesy zničené od kůrovce je smutný.

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, tak to je teda fakt parádička:) I my moc rádi chodíme někam na výlety, ale je to takové blbé v tom, že je často potřeba nějaká speciální výbava a my na ni moc peněz nemáme:D Tak to děláme čas od času tak na punk, ale jde to :)

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...