Translate

25 října 2015

Můj barevný víkend

Podzim hýří stále krásnějšími barvami a je na co se dívat. Jasně, že jsem neodolala a fotila a stále fotím. Jenomže můj dnešní článek není jenom o podzimu. Pokud mohu k víkendu připojit i pátek, tak ten je sice také o barvách, ale zcela z jiného soudku.


Nějaká dobrá duše zařídila, že do naší obce zavítal soubor zpěváků z Anglie, zpívajících gospel. Po několika zhlédnutích filmu "Detektiv v sukních" jsem si vždycky přála takový koncert navštívit. Teď se mi to podařilo a splnilo to všechna moje očekávání. Už jenom návštěvnost našeho malého kina byla překvapující. Pořadatelé nestačili nosit židle navíc. Atmosféra byla vynikající. Soubor dovedl vtáhnout do "děje" i ty největší škarohlídy. Užívali si to zpěváci i publikum. Obdivovala jsem korpulentní kakaové dámy s hrdě vztyčenými hlavami a s věčným úsměvem na rtech a stejně tak i jejich partnery, jak prožívají výkon sólového zpěváka a přejí mu uznání publika. Na konci vystoupení jsme se dozvěděli, že to je jenom část souboru, ten se v kompletní sestavě představil na koncertu v sousedním městě včera. To musela být síla!


Sobota u nás byla velmi pracovní. Syn s rodinou se připravoval na stěhování do nového domova v Čechách. Já jsem se ujala vnoučat, která se u nás ocitla a tak jsme "nastartovali " kočárek s nejmladším vnoučkem Staníkem, přibrali jsme Markétku s Anežkou a vyrazili jsme do přírody.


Najednou se nám naskytla velkolepá podívaná. Desítky jezdců na koních, ale než jsem si stačila najít foťák, byla jich většina pryč. Až potom mi došlo, že to byla Hubertova jízda.


Byla to trochu divoká podívaná, už jenom proto, že jsem měla s sebou děti a byla jsem ráda, že nás dělí pole. Jenomže jsem netušila, že se část jízdy vydá jiným směrem a objeví se hned vedle nás. Naštěstí tito jezdci byli disciplinovaní a děti si je mohly zblízka prohlédnout. Protože jsem zvídavá, tak jsem se posledního jezdce zeptala na počet zúčastněných. Odpověděl mi, že jich je asi sto...


Užívejme si barvy podzimu, příští týden už máme listopad a pak už bude všechno jinak.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...