Translate

31 srpna 2015

I za humny je pěkně

Prázdniny se nám chýlí ke konci a jak se tak dívám na svých několik prázdninových článků, ani jeden není z cest. To ale neznamená, že jsem seděla doma. Pár cest jsem podnikla. Pravda, nebylo do do ciziny, co naděláme, prasátko je prázdné, ale po okolí se dá cestovat i za málo peněz .
Jak mnozí víte, občas si vyrazím do přírody s naším dámským turistickým spolkem. Bohužel, v poslední době se všechny potýkáme s menšími, či většími rodinnými problémy a dát pár ženských dohromady je velmi těžké. Nedávno, když ještě teploměr nepřekročil třicítku, jsem využila poznatků z našeho cestování a pozvala rodinu jednoho ze synů na výšlap po okolí. Část cesty jsme si zkrátili autobusem. Než totiž projedete naši vesnici, urazíte hned několik kilometrů, takže i ta humna jsou malinko rozsáhlejší Usmívající se. Po místní asfaltce jsme vyšlápli pěkně do kopce k rozcestníku a dále k naší krásné lesní kapličce.




O lesní kapličce se zvoničkou jsem zde už také psala. Tady jsme si na chvíli odpočinuli a pokračovali v cestě.


Jak vidno i v našich lesích máme kůrovce a je to smutný pohled. V těchto místech stál krásný kus lesa, kde se dalo najít hodně hub. Bohužel...


Po výše uvedené naučné stezce jsme sestoupili do sousední vesnice. Leoš Janáček by asi zrovna takový chodníček nezvolil ani do svého díla. Chodníček byl velmi strmý a zatarasený minimálně čtyřmi vyvrácenými stromy. Určitě to nebylo dílo přírody, ale někoho, komu prostě vadí přítomnost turistů. Ale všechno jsme zvládli ve zdraví a těšili jsme se na posezení v areálu Na mlýně. Ten se nachází u silnice vedoucí z vesnice Kozlovice do Hukvald.


Celý areál vznikl před pár lety. Uvnitř hospůdky i venku je příjemné posezení. Ten den tu měli hned tři vodníky, mlýnské kolo se svižně otáčelo a otáčel se také personál...


Pivo, vyráběné v kozlovickém pivovárku, bylo výborné přišlo po dlouhé cestě k duhu.


Tak, to je jeden z vodníků.
Původně jsem myslela, že ukážu více fotek, ale protože jsem se na toto místo dostala ještě jednou, rozhodla jsem se, že o něm napíšu samostatný článek.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...