Translate

05 srpna 2015

Veselá háčkovaná podkafíčka

Pro neznalé bych asi měla napsat podložky pod ledacos, ale mně se zalíbil název "podkafíčka"Usmívající se. Návod jsem objevila v červnovém časopise Rozmarýna. Barvičky byly takové letně veselé, že jsem neodolala a pustila se do práce. Nejsem žádný expert na háčkování, v podstatě se učím. V mládí jsem si uháčkovala svetr, ale od té doby jsem toho hodně zapomněla.


Můj kávový hrníček má na odvrácené straně ještě zelený kvítek...


Protože mne háčkování začalo bavit, pustila jsem se do další sady





U nás doma se stále hledá nějaká podložka a těch není nikdy dost, snad se i tyto budou hodit. Navíc jsem si krásně procvičila svůj nemocný palec, pan doktor říkal, že s ním musím hodně hýbat, že zatím mají náhradní klouby jenom za kyčle a kolena...











Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...