Translate

13 září 2015

Ještě jednou Na mlýně

Posledně jsem slíbila, že ukážu ještě pár fotek z areálu Na mlýně. Dívám se, že "posledně" bylo už téměř před třemi týdny! Předešlé fotky byly z července, kdy svítilo sluníčko a některé fotky se nevyvedly. Druhá návštěva se uskutečnila v půli srpna. Ten den dokonce pršelo...


Schody po pravé straně vedou do útulné hospůdky


Mlýnské kolo nesmí chybět, v rákosí se ukrývá vodník


To je on!


Na opačné straně budovy, najdete dalšího vodníka, pěkně barevného, s pentličkami, ten zase hlídá opravdové kapry v rybníčku.


Třetího vodníka už znáte. Mlýn, jak má být.



Areál funguje také jako skanzen. Najdete zde kovárnu a panem kovářem, zařízenou selskou světničku, plno starodávného nářadí, včetně zemědělských strojů. Našli jsme tu i několik kočárů, které jsme si mohli vyzkoušet. Kromě hospůdky a venkovního posezení s obsluhou, je možné ubytování ve stylových chatkách. Areál je v provozu především v létě a o víkendech. Nedaleko má zastávku vláček Podhoráček, pendlující z Kozlovic na Hukvaldy a zpět. O Podhoráčku jsem také už psala.
Tak jsem si zavzpomínaka na léto a na prázdniny. Člověk nemusí chodit nikam daleko. Mnoho hezkého a zajímavého se dá najít i za domem Mrkající.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...