Translate

02 listopadu 2014

Dušičkově


Dušičky mám ráda. Mám ráda krásně vyzdobené hroby, večerní svíčkové osvětlení a celou tu kouzelnou atmosféru. Dnes k nám přijely z města vnučky. Pro malou Anežku to byla premiéra a pro nás dlouhé vysvětlování. Nevím, jak to pochopila, ale určitě to na ni zanechalo velký dojem, stejně, jako nastarší Markétku. Náš kostelík a hřbitov jsem vyfotila ještě v týdnu, kdy jsem sem přinesla vlastnoručně vyrobenou výzdobu.



U obou kytic jsem použila opět věneček z větviček psího vína. Tuto kytici jsem měla pár dnů připravenou doma na schodech a až při prohlížení fotek v počítači jsem zjistila, že mi mahonku něco okousalo! To jsou mi způsoby!


Na hřbitově se dobře odpočívá...


Myslím, že tato kočka tady žije už několik let. Sluníčko a vyhřátý hřbitovní kámen jí velmi svědčí.


Jsem chlubivec, ale myslím, že příští rok už takovou kouličku nevypěstuji.


Ještě jednou...









Přeji všem krásný dušičkový víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...