Translate

21 července 2013

Přečetla jsem...


Tuto knihu jsem měla dlouho vypůjčenou z knihovny a stále jsem se k jejímu přečtení nemohla odhodlat. Mám štěstí, že naše knihovna nevybírá poplatky za pozdní navrácení knih, protože bych se asi nedoplatila...


Podle stručného obsahu na záložce je jasné, proč se mi do čtení nechtělo, ale nakonec jsem knihu přelouskala jedním dechem. Knihu, která popisuje život v Súdánu před rokem 2008, kdy vyšla tiskem, napsala podle skutečných událostí mladá súdánská lékařka Halima Bashir spolu s britským novinářem Damienem Lewisem. Kniha zachycuje život Halimy a její rodiny od dětství až po útěk do exilu ve Velké Británii, kde žije dodnes.


Kniha určitě stojí za přečtení, už jenom proto, že se v ní dozvídáme o životě v této vzdálené zemi, o dramatickém soužití místních kmenů a Arabů ale doplnila bych ji třeba takovým SaturninemUsmívající se.





Přeji všem nový týden, plný sluníčka a pohody, s knihou nebo bez ní...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...