Translate

17 července 2013

A zase se slavilo !

Od mých narozenin uplynul už téměř měsíc, já už bych se k nim raději ani nehlásila, ale opoždění gratulanti se stále trousí. Včera přijela sestra s rodinou. Byla to vzácná návštěva, protože přivezla švagra, který u nás nebyl už mnoho, mnoho let a to se muselo oslavit!


Přivezli tuto krásnou kytici z vlastní zahrádky a dárečky


Víceúčelovou slepičku


Mýdélkovou kočičku


Tuto překrásnou skleněnou vázičku, kterou jsem kvůli focení musela položit, je také víceúčelová, protože se do ní mohou nasypat i kamínky a já jem kamínková nebo také mušličky ap.


Zde mám všechny dárky pěkně pohromadě, patří k nim ještě krásná dečka, Květou vlastnoručně háčkovaná a stejně tak i háčkovaná myšička pro štěstí a kazeta s kosmetikou. Fotila jsem s bleskem a fotky nedopadly nejlépe, zvláště jsem chtěla ukázat tu dečku, ale nedařilo se.


Pěkně jsme to společně oslavili, prošli jsme také zahradu, kde je teď momentálně nejvíce květin


Můj stařešina, velikonoční kaktus, zděděný po mamince, se asi zbláznil, nikdy se nepyšnil s takovou úrodou květů! Co měl vlastně také dělat? Kvetení musel odložit na lepší časy, když mu na Velikonoce napadlo tolik sněhu!


Jestli si myslíte, že jsem k narozeninám dostala let balonem, tak si to nemyslete. Mám velký strach z výšek, sice ho vždycky nějakým způsobem statečně překonám, letdlo jsem zvládla, ale toto ne! To nám jenom občas taková romantika pluje nad chalupou, ale musí tam nahoře být krásně...





Květě ještě jednou děkuji za milé setkání a všem přeji krásné letní dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...