Translate

19 února 2013

Zase něco jiného

Opět jsem nashromáždila pár věcí z pedigu. V každém kurzu se učíme nějakou novou techniku a přineseme si domů buď hotový výrobek nebo ho doma dokončíme, já si někdy upletu duplikát, abych nezapomněla. Omlouvám se za fotky, nejsou moc kvalitní.


K čerstvým houstičkám z minulého článku patří nová ošatka


Košíček na klubíčka, nebo na cokoliv jiného, má ještě nepletený poklop, ale ten se mi k němu nějak nehodí


Košíček - truhlík, nyní na jarní kytičky. Chtěla jsem se pochlubit, jak také čekám na jaro, ale začal mi do toho opět hojně padat sníh, to sluníčko mi moc chybí, ale snad se někdy dočkáme...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...