Translate

07 října 2012

Buchty pro Robinsona

Nedávno jsem se zúčastnila soutěže u Renatky v "Čajovně" (http://cajovnaprozeny.blog.cz/) a vyhrála jsem!



Vyhrála jsem tuto nádhernou klasiku ! Téměř 6 hodin dobrodružného čtení, vlastně poslouchání...

Zadání bylo přibližně následující : "Pošlete foto toho, co byste přibalili Robinsonovi na pustý ostrov?" Odpovědi byly, podle "Čajovny" různé někdy i nemravné. Já jsem ve svém fotoarchívu našla tuto fotku, více jsem neváhala a udělala jsem dobře. Robinson buchty přijal!




Už se těším, jak, si v klidu Robinsona poslechnu. Ne, nelehnu si na gauč nebo si nesednu pohodlně do křesla, to bych určitě usnula. Možná, že se budu některým zdát, jako kulturní barbar, ale já si nachystám žehlící prkno a doženu ty letní resty... Usmívající se





Když jsem se tak radovala z výhry, vnučka Natálka se jenom smutně koukala. Vybídla jsem ji, aby také sama za sebe zkusila štěstí, protože "Čajovně" probíhaly ještě další soutěže. Zkusila a měla štěstí.



Vyhrála tuto roztomilou knížku pro tvořilky. Protože techniku plstění už vyzkoušela, její radost byla o to větší.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...