Translate

21 října 2012

Jak jsme šli na houby

Dnes nás asi bude víc, kteří využili předposlední slunečný říjnový víkend a vyrazili do přírody. Měli jsme na návštěvě vnučku Markétku, která žije ve městě a pobyt na horách je pro ni vzácností. Protože lidé stále z lesa nosí koše hub, lákalo to i nás a původně jsme vyrazili na houby.


Vešli jsme do lesa a byli jsme jako u vytržení z těch nádherných barev!


Nezbylo nám ic jiného než se kochat a kochat!


V lese bylo místo pro každého, přesto že byl víkend, počet houbařů nebo turistů se příjemně rozložil. Tato dívka se dvěma velikými psy, se odněkud vynořila a opět se po ní zem slehla...


A zase ta nádherná podzimní žluť...


A ty výhledy !


S houbami to bylo složitější, nikoliv proto, že by nebyly, určitě byly, ale zkuste sbírat houby s batohem na zádech, to by ještě šlo, ale se dvěma turistickými holemi a foťákem na krku (stále ještě vypůjčeným), to je už horší. Pár hub jsme jsme sice našli, ale chlubit se v podstatě není s čím. Tak nabízím alespoň pár muchomůrek, letos se jich také hojně urodilo. No a protože se má práce dělat pořádně, místo sběru hub jsme si vybrali kochání, tedy já jsem si vybrala a ostatní se ke mně přidali.


Sluníčko pořádně svítilo do očí


Aby to nebylo tak jednotvárné, ukážu pohádkoovou chaloupku, kterou jsme po cestě zpět míjeli, no není u nás krásně? A máme to za humny!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...