Translate

14 září 2011

Už také peču!

Když jsem asi tak před rokem na blozích okukovala různé výrobky z domácích pekáren a jako velký nedůvěřivec a odpůrce tzv. různých "zbytečných harapáků", kterých mám za ta léta mého hospodaření plnou chalupu, moc jsem nedoufala, že si budu tento přístroj někdy přát. Asi po půl roce váhání, jsem si stanovila , že letos na podzim si ho koupím, pokud mě to nepřejde. No, nepřešlo. Tak Blanko, Vlasto, Květo a ostatní, přesvědčily jste mně!!


To je ona! Podotýkám, že ona i já už nejsme žádné začátečnice. To, co vám předvedeme je už v pořadí pátý kousek!!


První čtyři chleby byly celozrnné, upečené z hotové směsi, koupené v Lidlu. Tento je selský, něco jako obyčejný kmínový chleba, ze směsi od stejného dodavatele. Pro neznalé, nejdřív se naleje stanovené množství vody, na to se nasype půl sáčku směsi, zvolí se vhodný program a už se jen čeká . To bylo u prvního chleba. U dalších jsem vychytávala různé myšky a vylepšovala produkt.


Moje celozrnné chleby jsou zatím vesměs šišaté, ale tento selský se mi podařil celkem dobře.


Už po prvním chlebu jsem byla velmi mile překvapená, ač pouze ze směsi a vody a šišatý, byl velmi chutný a hned se po něm zaprášilo. Zatím ten můj nový kuchyňský pomocník nestačí ani vychladnout. Uvidíme, jestli moje nadšení vydrží... Brzy vyzkoušíme těsto na koláče, tak mi držte palce!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...