Translate

08 září 2011

No, nejsem já smolař!

Ne, nebojte se, neokradli mě, ani jsme nevyhořeli, ani jsem nikde nic nezapomněla! Jen jsem ochořela. Začalo to před třemi týdny, kde se vzala, tu se vzala, byla tu nějaká ošklivá nemoc. Antibiotika zabrala a druhý týden jsem už byla jako rybička, svižně jsem se pustila do práce. Ale asi to bylo jenom jako, koncem týdne ze mne byla už jenom leklá rybička.. Od pondělka do dnešního dne lékaři dumali a vyšetřovali a já trpěla. Až když jsem dnes nesměle pípla, že jsme měla ráno malilinkatou teplotu, paní doktorka se smilovala a přidělila mi další dávku antibiotik. Pevně věřím, že mi pomohou a že už konečně já, jinak celkem zdravá odoba, se budu moci věnovat svým aktivitám.


Ale v čem je ta smůla? V tom, že jsem už měla tři dny se svým mužem trávit v naší Matičce. Dlouho jsme to plánovali. Měla to být jakési odčinění za jeho samotu, když jsem se v červnu dva týdny toulala kdesi po světě. Už jsme měli sbaleno, foťáky připravené a na poslední chvíli jsme museli všechno odvolat.


Tak mi držte palce, ať tu potvoru nějak přemůžu a ať tu cestu podnikneme, ještě než napadne sníh!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...