Translate

07 prosince 2009

Vánoční ladění

Takže barborky mám, stihla jsem to v termínu, v pátek pozdě večer. Vydaly jsme se na ně s vnučkou, za pomocí baterky. Byo to pro obě značně dobrodružné.

V pátek jsem navštívila také vánoční jarmark, který pořádá naše základní škola. Celá akce se koná před budovou školy, v několika stáncích se prodávaly nádherné výrobky dětí, ať už různé ozdoby na stromeček, háčkované, keramické, z perníku a.p. K vidění tu byly vánoční věnce a jiné dekorace. Byly tu stánky s medovými výrobky a stánky s zahřívacími tekutinami pro rodiče a přátele školy. K poslechu zahrály děti z místního lidového souboru. Atmosféra byla příjemná, předvánoční, jen chyběl sníh. No a mně chyběl foťák, který jsem si, já hlava děravá, zapomněla vzít!
Ale protože nikdy neodolám a musím si něco koupit pro štěstí, tak přikládám alespoň fotku, z domova. Za povšimnutí stojí hlavně háčkovaný andílek a zvoneček, perfektně naškrobené a upravené. No holky jsou šikovné. Jen se omlouvám za špatnou kvalitu snímku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...