Translate

11 prosince 2009

Vánoční antistresování

Včera jsem prožila velmi pěkné odpoledne. Nejdříve jsem navštívila přednášku n téma: Zimní a vánoční hudba Antonia Vivaldiho. Perfektní podání přednášejícího, kterým byl evangelický farář a bývalý profesor kroměřížské konzervatoře, bylo doprovázeno samozřejmě Vivaldiho hudbou.
Cesta domů vedla kolem bazénu, kam jsem si zašla zaplavat. Příjemně klidná atmosféra, tlumená světla, tichá hudba a šplouchání vody, balzám na duši. Žádné leštěnky, formičky a shon. Potmě jsem se vydala vánočně osvětleným městem k autobusu. Doma mi kupodivu nikdo moji náladu nezkazil, dokonce jsme si s manželem dali skleničku červeného.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...