Translate

14 prosince 2009

Vánoční ladění podruhé

V pátek jsem jela na schůzku s bývalou kolegyní do místa mého posledního zaměstnání, chtěly jsme si posedět a popovídat, už jsme se dlouho neviděly. Před tím, jsem si chtěla vyřídit nějaké pochůzky a dostala jsem se na náměstí, kde mě čekalo milé překvapení - velký vánoční strom a vánoční jarmark.

Byla jsem mile překvapena, určitě se tento jarmark koná každoročně, ale já jsem o tom celé 4 roky nevěděla. Spíš jsem neměla čas se sem dostat.

Náměstí bylo plné svítících stánků a zboží bylo tradiční vánoční.

Dokonce prodavači byli stylově oděni.

Keramika, další ruční práce, tradiční vánoční ozdoby, atd.

Toto je prastarý kolotoč, byli zde řemeslníci, kováři, nějací kejklíři a já nevím co ještě.

Snímky jsou pořízeny kolem druhé hodiny odpoledne, takže po setmění to má určitě větší efekt. Já jsem byla teprve na začátku a chtěla jsem tohpo vyfotit více, potkala jsem hodně nadšenců s foťáky. No ale já starý smolař, foťák mi zkolaboval, vybila se mi baterie. Moc mě to mrzelo, protože tam byla bezvadná atmosféra.

A ještě poslední fotečku. Je to ostravské náměstí, věž muzea.
Ostrava je nyní pěkné město, po dobu mého působení jsem ji teprve malinko začala poznávat. Je tu hodně zajímavého. Tak snad příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...