Translate

26 prosince 2009

Vánoční dárky

Řekla jsem si, že tento článek už je pro letošek poslední vánoční, už toho opravdu bylo dost. Jen jsem se chtěla pochlubit s dárky, které mi opravdu přinesly radost.

Takže nejdříve stromeček, focený včera ráno v 8:48, viz. hodiny, to se mi zase cosi povedlo!


A teď první dárek, není třeba komentáře. Dárek jsem si přála a Ježíšek přání splnil. Kalendář nezklamal.


Dárek číslo dvě : DVD + CD Jarek Nohavica v Lucerně. Původně jsem si přála CD starších písniček, ale Ježíšek byl přesvědčený jinak a já nelituji. Jenom nedoporučuji, pouštění CD při umývání nádobí, či jiných pracech, jak jsem to nejdříve udělala já. Nohavicovy texty se musí vychutnat, t.j. zklidnit, udělat si pohodu a jen poslouchat...


Dárek číslo tři, posuďte sami, dědek a babka, ručně malovaní na triku, na takové to domácí povalování, či na tůry? Dědek je pochopitelně pro manžela.



No a že byl Ježíšek štědrý i k němé tváři, zde je důkaz ! Kostičky pro pejsky, jeden je pro Kikinu a jeden pro Bobinu a jeden na příští návštěvu u příbuzných, pro Bobíka, ten máme schovaný ve skříni.



A toť o Vánocích vše!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...