Translate

04 prosince 2023

Výročí

V těchto dnech, v roce 2009, jsem si založila, v potu tváře, svůj blog. Myslím, že tenkrát, v tom samém roce, nás bylo víc. Mnozí to už vzdali, ale dost nás vydrželo doposud. Bohužel, někteří už tu s námi být nemohou... Na ty první roky vzpomínám moc ráda. Bylo to něco nového, zábavného, inspirujícího. Poznala jsem spoustu šikovných lidí.

Holt, je to dlouhá doba, pro mne plná zážitků, krásných i těch smutných a navíc, roky přibývají a je to znát. Na blogu nejsem moc aktivní, ale jsem stále zde.

Začalo to adventem a ten je zase tady.

Tenkrát nebyla taková sněhová nadílka, jako letos.






Holky to ještě nikdy neviděly.


Chtělo by to lyže. 

A tak tu žijeme...
Děkuji za vaše návštěvy a komentáře, velmi si jich vážím a přeji klidný adventní čas.









12 komentářů:

  1. Helenko,jsem jedna z blogerek začínající v roce 2009. Také mé blokování trochu pokulhává ať už to je z různých důvodů,ale určitě nepřestanu. To také doufám zde u Tebe. Přeji Ti hodně čtenářů,nám plno zajímavých akcí ať už jsou to toulky po okolí , nebo ukázka ručních prací. doplněné fotografiemi,však je krásně v našem kraji.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, Marti. Ty patříš také k té staré gardě. Díky za návštěvy a Přeji hlavně to zdravíčko.

      Vymazat
  2. Heli, blahopřeji k výročí, máš v té blogerské činnosti náskok 11 let, ale tehdy jsem už také chodila na pár blogů. Zasloužíte vy z tehdejší doby uznání, pak vám ty blogy byly zrušeny a možná trochu to nadšení opadlo. Přeji Ti radost z blogování a čtenáře, kteří ocení hlavně to, co se děje "v našem kraji". 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky. Jenom mne děsí, jak ten čas pádí. V Našem kraji...Vidíš a já mám ještě jedno výročí, 45 let "v našem kraji". Jinak jsem rodem Hanačka, ale necítím se tak, i když přízvuk prý nevymizel...

      Vymazat
  3. Moc gratuluji k výročí blogu. Ono to tak utíká, viď !
    Měj pěkné adventní dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, i tobě díky za návštěvy. Utíká to, spravedlivě všem.

      Vymazat
  4. Helenko, gratuluji k výročí. Já jsem měla první na doméně estranky.cz, pak na webovastranka.cz, později na blog.cz a skončila jsem tady na blogspot.com. Jen jsem si bohužel omylem první blog tady smazala, když jsem jiné blogerce blog vytvořila a ona jej chtěla nakonec zradit, že je to dlozit. Místo jejího blogu, jsem bohužel smazala svůj a to mě mrzí dodnes. No stane se...
    Když nejde o život...

    OdpovědětVymazat
  5. Tetkapernikarka
    Heli, taky blahopřeji k výročí blogu a přeji, ať se daří ve zdravičku i nadále 😊🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko moc gratuluju k výročí blogu ! Ať Tě to stále baví a dělá radost , Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k výročí.
    Mnohdy na blog.cz nostalgicky vzpomínám.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...