Translate

13 prosince 2023

Vánoční tvoření

 

Dlouho jsem neukázala svoje tvoření. Stále docházím mezi "Korálková děvčata", kde se setkávám s úžasnými kamarádkami, včetně naší lektorky. Vždycky s sebou nosím foťák, abych zachytila tu krásu a šikovnost lidských ručiček, ale pro nedostatek času k tomu většinou nedojde. Určitě to napravím po svátcích, protože to musíte vidět!


Zatím mám k dispozici jenom pár fotek svých výrobků, podobné jsem tady ukazovala vloni. Toto jsou polotovary letošních baněk.


Hotové kouličky. Už nejsou, vzala si je sestřička.


Pár drobností na dárky. Snad se budou líbit.


Přeji krásné a hlavně klidné adventní dny.





9 komentářů:

  1. Baví mne tvořit všelicos, ale ke korálkování jsem se nějak nedostala.
    A přitom je to hezké tvoření. O tom svědčí Tvoje fotky.
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je nádhera!!! Přeji krásné dny

    OdpovědětVymazat
  3. Heleno, korálkování je hodně titěrná práce a na tu bych neměla trpělivost, ale tvoje výrobky jsou krásné. Jsi moc šikovná, pá 😊😀

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko jsi šikulka,také mám ještě zbytek korálků a mě a ne tvořit.

    OdpovědětVymazat
  5. Kouličky se ti zdařily velice.
    Veselé vánoce vinšuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc povedené kousky, moje vnučky zas dělají z korálků různé ozdoby na stromek. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Heli, to je moc pěkné. Na to bych si netroufla.Ani netuším jakou technikou se to dělá.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...