Translate

25 října 2023

Barvy podzimu

 


Minulý týden jsem se konečně dostala do lesa. Houby jsem sice nenašla, ale krásně jsem se prošla, nabrala novou energii a zažila příjemné chvíle s příjemnými lidmi. 

Polovinu cesty nám dělal společnost tento černý kocour.


Listí se teprve začínalo barvit. Bylo pod mrakem a trošku jsme také zmokli, proto nejsou fotky moc kvalitní.

Muchomůrku jsem letos viděla poprvé. Sice trošku narušená, ale pěkná...

Další průvodce na cestě. Koťátko se drželo černého kocoura a ušlo s námi také kus cesty...


Hrnečkový domeček nelze přehlédnout.


Ještě trochu listí...

Přeji všem krásný barevný podzim.





Tímto se přidávám k podzimní výzvě  Jarušky :   https://duchjara1.blogspot.com/


14 komentářů:

  1. Heleno, procházka lesem vždycky dodá energii a když máš vedle sebe příjemnou společnost, je to paráda. U nás také houby nerostou, přes léto jsem nasbírala s bídou na jednu omáčku. Měj se, pá 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos nám počasí přeje a příroda je víc než lékárna. Mám to vyzkoušené.

      Vymazat
  2. Helenko, fotky jsou nádherné a svojí účastí jsi mi udělala velikou radost. Vždyť ta výzva byla právě proto, abychom si všichni vyšli ven a koukali se kolem sebe a užívali si barevné podzimní přírody. Moc děkuji za účast a klidně můžeš přidat do 5. listopadu příspěvků více. Ono se nejedná o fotografickou soutěž, ale jen o to, co se nám zrovna líbí a může potěšit i další čtenáře blogu. Odkazy na všechny příspěvky jsou zde: https://duchjara1.blogspot.com/2023/10/vyzva-odkazy.html. Přeji ti moc hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ve svém archívu mám spoustu podzimních fotek, ale zadání bylo pro letošní fotky a já jich moc nemám, tak jsem byla ráda za malou procházku s kamarádkami.

      Vymazat
  3. Podzim to prostě s barvami umí. Houby u nás jednu chvíli rostly, ale pak byl najednou konec. Teď v okolním lese není skoro vidět ani prašivka. Vůbec jsem nepotkala červenou bíle puntikatou krasavici, která ráda fotím.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko měla jsi hezkou procházku a pěkně zachytila podzim. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko,pěkně jsi zachytila podzim 👍 Já jsem ráda za kousek podzimu,který vidím z okna nemocnice.Jeste pár dnů na rehabilitaci a pak hurá domů,nebo rovnou lázně Darkov. Helenko,měj pohodové dny.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, doufám, že je konečně všechno v pořádku a přeji brzké uzdravení. V Darkově je krásně.

      Vymazat
  6. Helenko, barvy podzimu se Ti povedlo zachytit parádně. Já jsem fotek nafotila hodně, ale z počátku se stromy moc barvit nechtěly. To si vynahradily v posledních dnech. 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké podzimní fotky - přesně pasují do výzvy.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...