Translate

23 června 2023

Co je u nás nového?

 

Před nedávnem jsem vám ukázala fotky čapího hnízda, tenkrát zatím jen s mámou a tátou, dnes je hnízdo přeplněné.

Nejdříve jsme mysleli, že mláďátka jsou jenom dvě, ale potom jsme uviděli třetí hlavičku. Snaše se podařily pěkné fotky, když uvážíte, že fotila z chodníku.

Máma a táta...


Máma a děti...


Čápi k nám přiletěli vloni. Na sloupu el. vedení a nad velmi frekventovanou okresní silnicí postavili obrovské hnízdo. Vloni se jim mladé už nepodařilo do hnízda přivést, letos si to vynahradili. Myslím si, že elektrikáři jim na podzim dráty zaizolovali, protože na žádném jiném sloupu v okolí taková izolace není. Teď ale máme obavy, jestli přežijí první létání. Je to tu dost divoké. Držme jim palce...






10 komentářů:

  1. To jsou tak sympatičtí opeřenci, snad se dožijí dospělosti a v pohodě odletí na zimu do Afriky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko B., to je krásná rodinka ! Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko to je nádhera a mladatkum držíme palce ať zvládnou vylétnutí z hnízda bez úhony. Jsou nádherní. Potěšila jsi mě tímto moc krásným příspěvkem. Přeji vám všem krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, včera jsem přidala komentář a dnes tu není, zřejmě jsem ve spamu - Fukcarinka

    OdpovědětVymazat
  5. Fukcarinka-- přidávám se,budu držet palce i pěsti ať čapata neopustí štěstí 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, věřím, že tak krásná čápata přečkají bez úhony, víc s tím asi dělat nejde. Tak je zase vyfoťte, jak rostou a my se rádi podíváme. Pěkné letní dny přeji... 🍀 🍹

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné záběry. Nechť se čápatům daří.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky sleduji čapí rodinku na komíně v nedaleké obci Bohuslavice.
    Chodí mi na mail krásné povídání s fotkami a videi. Je to moc zajímavé. Tak ať se těm u vás dobře daří.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásné pozorování. Dnes jsme při cestě autem do města viděli 8 čápů na poli. Bylo to moc krásné pozorování.

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mně je nejkrásnější vzpomínka jak můj taťka každý rok vyhlížel čápi na jejich hnízdě.
    Eva H.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...