Translate

10 července 2023

Letní

Mám ráda právě toto období. Začátek prázdnin, dva svátky za sebou.  Pravda, ty už mne nemusí zajímat, protože já mám svátky pořád. Většinou začátkem července bývá i pěkné počasí...

Na zahradě všechno kvete, dozrává první ovoce, prostě to má něco do sebe. Nemusím ani na dovolenou, stačí po ránu vyjít ven, je tam ticho, nevrčí sekačky a neřvou dětičky od sousedů.

Lípa voní a když jsem si dovolila natrhat pár květů, měla jsem co dělat, aby mi včelky nedaly žihadlo.

Letos se mi tu objevila i třezalka. Na okně už se růžoví Janův olej.



Rybízová marmeláda se bude hodit. Dnes jsem upekla i koláč...



Růže jsou v tomto období nejkrásnější a nejzdravější. 


 Samozřejmě levandule je v plném květu a já jsem musela vyzkoušet tradiční paličky.


V pátek jsem si krátila čekání na autobus pozorováním našich čápů, o kterých jsem psala v minulém článku. Jeden z rodičů přinesl snídani, to bylo radosti! Fotka je, jaká je, ale mám novinku. Už vyletěli, všichni tři.


Ještě pozdrav z horské louky. 



🌞
Užívejme si léta.

 



 



 

 

 


13 komentářů:

  1. Krásné fotografie. Přeji příjemné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Také si užíváme léto někdy až moc horké, ale na chatě je dobře. Na zahradě mám levandulí, dělám z ní jen malé voňavé kytičky. Hezké fotky, Helo měj se pohodově, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Tetkapernikarka
    Heli, krásné fotky. A tím, že už mám svátky jako Ty, tak si přesně taky tak užívám 😁 Růže je náádherná.
    Přeji Ti pohodové léto a hodně zdravíčka 🍀🌞😊 Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Rybízová marmelááááááda!!!!!!!!!! Super.

    OdpovědětVymazat
  5. Fukcarinka- Helenko,přeji pohodové letní dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, ty už pleteš paličky z levandule. A já stále otálím. A ta růže je přímo skvostná.

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno, co k létu patří, máš ve svém příspěvku. Taky si léto už užívám tak nějak den po dni. Nepočítám dny kdy už budu mít dovolenou ap. :-)
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. To je pravá letní pohoda, krása!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko,dodatečně přeji k svátku . Zdravi a pohodu🍀🌹🍀

    OdpovědětVymazat
  10. Heli, mám ráda období, kdy kvetou lípy. Jednak pro vůni jejich květů a jednak proto, že je to pastva pro naše včelky. Třezalka je bezvadá léčivka, ale čaj z ní nemůžu pít, protože mně nedělá dobře na žaludek. Nechápu proč, když je to léčivka. :D

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera. Už aby bylo léto zase tady. Všechno je hned veselejší. Taky sbírám od jara do podzimu bylinky na čaje, pěstujeme na zahradě hodně ovoce, které na sebe postupně navazuje, takže mají děti co zobat, no a hlavně se koupou v bazénu. To já mám taky nejradši ze všeho :-D . Máme velký bazén z https://www.albixon.cz/bazeny/ , takže si v něm léto fakt užijeme :-) .

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...