Translate

11 září 2022

Rostou!


V pátek jsem se vypravila se svou kamarádkou, vášnivou houbařkou, na hory. Ony sice houby rostou momentálně všude, i za chalupou nebo za panelákem, ale les je les a Beskydy jsou  Beskydy.

Houby ráda hledám a sbírám, horší už je to s čištěním, ale vše dobře dopadlo, houby byly, byla smaženice, polévka a něco jsem nasušila. Zatím žiju...


Užívejme si babího léta, ono je pěkně i v parku nebo na zahrádce.








16 komentářů:

  1. Helenko, to máš krásné úlovky ! Všude vidím jak lidi nosí plné koše, u nás zatím nerostly, kontroluju to. Teď tu ale tři dny hodně pršelo, tak by mohly začít růst... Měj se moc hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ano,ano rostou. Já nejsem velká houbařka, ale muž to u nás jistí.
    Takže nemám o houby nouzi.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u vás je to stejné. Naši mají les přímo za domem.

      Vymazat
  3. Hanka/kaleidoskop-podle-hanky.blogspot.com
    Česko je prý národ houbařů, ale já k nim nepatřím. U nás nikdo houby nesbíral a já také na houby nechodím. Kromě žampionů (občas) houby nejím, nechám to vám, pro které je to vášeň a radost. To vám přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky. Já houby ráda sbírám, ale jsem spíš sváteční houbař. To moje kamarádka, ta nemůže spát, když se přiblíží sezóna. Lítá po lese, jak srnka, i když už má po sedmém křížku. No a houby nejí...

      Vymazat
  4. Také jsme včera měli smaženici z hub, které donesl syn a u nich je nikdo nejí, jen rádi sbírají. Tak jsem udělala horu smaženice a syn si samozřejmě dal s námi. Ještě houby zbyly a tak zítra udělám chlupaté knedlíky s houbami. Je to dobrota. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Upřímně závidím.Já jsem měla "nos"na houby a svoje místa.Zrovna mi v radiu hrají"..to už je dávno...
    Mám problém s nohami.
    Přeji další krásné úlovky ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi to už tak dobře nešlape, ale dobré boty a hole všechno spraví, však my už přece nikam nespěcháme...

      Vymazat
  6. Já mám nejraději omáčku z lišek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lišky, po našemu kuřátka, jsou lahůdka. Musí se ale znát místečka. Omáčka je výborná i z jiných hub.

      Vymazat
  7. Helenko, upřímně pravidim takový výlet za houbami. Mě už to nešlape ani s francouzskými holemi, takže mám prozatím po houbách. Hledat houby je má vášeň,ale zdraví brání,nedá se nic dělat. Omáčku jsem udělala žamlionovou,bobkový list,jalovec, tymián to jistily,vůně nesmírná a chuť výborná. Moc zdravím a přeji pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Houby teď rostou skoro všude, ale už nejdu. Myslím, že na zimu mám zásob dost. Měj se hezky, zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný úlovek. Já jsem se zatím do lesa nedostala. Nejdříve jsme byli týden na dovolené v termálech a nyní u nás prší a prší. Tak moc bych chtěla jít do lesa a něco najít.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný úlovek! Já chodím zhruba ob tři dny a vždycky najdu. A teď posledně jsem obdivovala krásné muchomůrky, radost pohledět!

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...