Translate

19 září 2022

Obrázky z výstavy

 

O víkendu jsem navštívila naši tradiční zahrádkářskou výstavu. 


Bylo se čím chlubit a na co se dívat.

Nádherná begonka.

Klikva.


Obrovské zelí a ačokča.




Nevím, jestli jsou tyto houby ze zahrady, ale letos prý rostou všude...



Na výstavě se podílejí také děti z místní školy a školky. Tyto dva obrázky mne zaujaly. Víno je vytvořeno ze skořápek vlašských ořechů.

Tady máme zeleninu z nějaké tvárné hmoty.



Podzim je tady, alespoň podle počasí, momentálně toho horšího, už  několik dní prší a je velká zima. Snad se ještě dočkáme babího léta. 






10 komentářů:

  1. Je opravdu na co koukat. Taková výstava pohladí dušičku i v tom současném nevlídném a skoro zimním počasí.

    OdpovědětVymazat
  2. Heleno, ty výtvory dětí ze skořápek ořechů jsou moc hezké, super nápad. I u nás je docela zima, počasí takové aprílové. Ještě nám netopí, už si zvykáme na studený odchov 😁😉

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, mám ráda takové výstavy. Chystám se začátkem října do Častolovic také na jednu zahrádkářskou výstavu. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Heli, je to dobrý tip nějakou podobnou výstavu navštívit. Ta vaše byla určitě hezká, ale zaujaly mě ty hrozny ze skořápek ořechů, to jsem nikde neviděla. A tím, že to vytvořily děti - palec nahoru jim a jejich učitelce. Doma nám už topí. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká výstava,děti jsou šikulky,paní učitelka má dobré nápady.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta takové výstavě jsem díky tobě byla poprvé a moc se mi líbila. Moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky když vidím takovou krásu, mám sto chutí vlítnout na zahrádku s příslibem, že příští rok se jí budu víc věnovat a opečovávat ji. I když na druhé straně výpěstky z moji zahrádky mi na podzim zaberou tolik času a práce, že jsem ráda, když všechno zavařím a sklidím...

    OdpovědětVymazat
  8. Taky chodím u nás na zahrádkářskou výstavu. Zatím ještě nebyla.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Jedním slovem... nádhera! Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...