Translate

19 září 2021

Výstava

 

Musím říci, že podzimní měsíce jsou plné akcí, jako by pořadatelé chtěli dohonit to, co pandemie nedovolila. Já jsem už absolvovala dva zájezdy, jedno ze tří dříve zaplacených abonentních divadelních představení, jedno vinobraní a také naši obecní zahrádkářskou výstavu. Barvičky v tomto pošmourném počasí jistě neuškodí. Kochejte se se mnou.

Součástí výstavy jsou i soutěže. Tady soutěžili žáci základní školy. Brambůrky, květák nebo brokolice, vtipný nápad...


Obrovské dýně nesmí chybět.


Jiřiny patří k podzimu.


Znáte pepino ?


Nádherná begónie.


Česnek, přírodní antibiotikum...




Prostě barvičky...


Zelenina pouze k pokoukání, vyrobená z vlny, technikou plstění.


Keramický vodník dohlíží na zdárný průběh výstavy, myslím, že se vydařila.


















13 komentářů:

  1. Heli, paráda, nádhera. Dřív takových výstav bývalo téměř v každé dědině. Tam, kde si s tím dá někdo ještě práci a dodržuje se to, je moc fajn. Přeji pěknou neděli :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Dýně jsou nejlepší.
    Babička dělávala dýňové zelí.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, moc Tě zdravím. Já mám takové výstavy ráda a ráda na ně jezdím. Líbí se mě květákové a brokolicové ovečky ! Měj se pěkně a děkuju za ukázku. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Heleno, parádní výstava. Ta by se mi také líbila, snad někde na něco podobného také narazím. Měj se krásně 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko,moc hezky jsi nám přiblížila výstavu,která opravdu hýří barvami.🥰

    OdpovědětVymazat
  6. Pěknéééé, všechno hýří barvami, krásná sklizeň, no prostě podzim!

    OdpovědětVymazat
  7. U Tvých fotek jsem si uvědomila, že jsem chtěla včera zajet do Malých Svatoňovic na výstavu Čapkova zahrádka. Trvala jenom tři dny.
    Tak si užívám alespoň Tvoje fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Helenko!
    Úžasná pastva pro oči. Jedna barva míjí druhou a jen se i srdce směje. Miluji podzim právě pro tu barevnost.Díky, žes nám dala nahlédnout.

    OdpovědětVymazat
  9. Výstava se povedla a snad se to lidem líbilo tak, jako mně. Šla bych se podívat, jestli někde ještě něco bude. Měla jsi také něco na výstavě? Kamarádka totiž pravidelně vystavuje. ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Nejkrásnější období roku je sklizeň všeho, co se na zahrádkách urodilo. Jen toho nesmí být moc, aby se hospodyně nezhroutila ze zavařování.

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, krásná fotoreportáž z výstavy úrody a výpěstků.👍👍
    Pepino znám, bývaly doby, kdy jsem ho pěstovala. Kvůli tomu jsem chodila na jízdárnu s kyblíkem, aby mělo co nejlepší podmínky. Ale ouha, nikomu z rodiny to nechutnalo.
    Měj hezké dny. 🍂🍀

    OdpovědětVymazat
  12. Barevnost je nádherná.Já mám moc ráda veškerou zeleninu(i ovoce ☺)Pepino jsem v životě neviděla.Jsem moc ráda,že jsem ho mohla vidět.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat

Knížky

Dlouho jsem nepsala o knížkách. Nedávno jsem objevila americkou autorku Lindu Castillo. Její trillery z amišského prostředí se čtou jedním d...